Uvijeti poslovanja

OSNOVNI PODACI O PRODAVATELJU

Naziv: Venduo Omnia d.o.o.
Sjedište: Klanječka 52, Zagreb
OIB: 07375940731
MBS: 00870706
Broj telefona: 01/3079-275
Adresa elektroničke pošte: info@elekom-shop.hr

Potrošač, u svojstvu kupca i Venduo Omnia d.o.o. u svojstvu prodavatelja sklapaju

UGOVOR O KUPOPRODAJI

Pravne osobe kao kupci podliježu primjeni Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini, te se na njih ne primjenjuje Zakon o zaštiti potrošača. Ovi Opći uvjeti poslovanja se primjenjuju na pravne osobe u dijelu koji se odnosi na glavna obilježja proizvoda, postupak sklapanja ugovora, cijenu proizvoda, način plaćanja i otpremu proizvoda, opis načina isporuke proizvoda i troškove dostave, opće informacije, jamstvo i servisne uvjete, klub vjernosti, odricanje od odgovornosti te trenutak sklapanja ugovora. Prodavatelj može prema svome izboru pravnoj osobi omogućiti u svakom konkretnom slučaju prava koja ima kupac koji je potrošač.

Korisnik je osoba koja koristi web stranicu elekom-shop.hr, isto kao i svaki kupac i posjetitelj web stranice elekom-shop.hr

Sklapanje ugovora o kupoprodaji putem web stranice elekom-shop.hr regulirano je u skladu sa zakonskim odredbama uzimajući u obzir naročito načela i odredbe direktiva Europske unije. Sklapanje ugovora putem web stranice elekom-shop.hr predstavlja sklapanje ugovora na daljinu.

Ovi Opći uvjeti poslovanja predstavljaju i predugovornu obavijest, te se odnose na sklapanje ugovora o kupoprodaji ukoliko je kupac potrošač odnosno svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, te ukoliko se ugovor sklapa između trgovca i potrošača u okviru organiziranog sustava prodaje ili pružanja usluge bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača na jednome mjestu pri čemu se do trenutka sklapanja ugovora te za sklapanje ugovora isključivo koristi jedno ili više sredstava daljinske komunikacije.

Sredstva daljinske komunikacije jesu sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što je internet i elektronička pošta.

Ugovor je sklopljen kada prodavatelj prihvati ponudu kupca, te sve navedeno na stranicama Venduo Omnia d.o.o. predstavlja poziv na stavljanje ponude. Prodavatelj može raskinuti ugovor o kupoprodaji, ako kupac ne uplati kupoprodajnu cijenu, te nije dužan izvršiti isporuku proizvoda do trenutka primitka kupoprodajne cijene, osim u slučaju kada je kupac odabrao način plaćanja pouzećem. Ukoliko kupac iz nekog razloga ne preuzme pošiljku te se ista vrati prodavatelju, prodavatelj će ponoviti dostavu još 2 puta te nakon sveukupno 3 neuspjela pokušaja dostave, prodavatelj više neće ponavljati druge dostave.

Sastavni dio ovih Općih uvjeta poslovanja su i Opći uvjeti zaštite osobnih podataka.

Sadržaj web stranice elekom-shop.hr je dostupan na hrvatskom jeziku. Službeni jezik za sklapanje ugovora o kupoprodaji je hrvatski jezik.

GLAVNA OBILJEŽJA PROIZVODA

Kupac se upoznaje s glavnim obilježjima proizvoda na web stranici elekom-shop.hr

Venduo Omnia d.o.o. zadržava pravo izmjene informacija, uključujući cijene proizvoda i akcijske ponude na stranicama bez prethodne najave.
Uz sliku proizvoda nalazi se opis glavnih obilježja proizvoda i njegova cijena s PDV-om.
Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja.

POSTUPAK SKLAPANJA UGOVORA

Kupovina se obavlja na web stranicama Venduo Omnia d.o.o. elekom-shop.hr ispunjavanjem za to predviđenog obrasca. Prilikom ispunjavanja obrasca kupac je dužan upisati sve podatke koji se od njega traže. Kupovinu je moguće ostvariti uz potvrdu kupca da je prethodno pročitao i razumio Opće uvjete poslovanja te da je na iste pristao i da je upoznat da je to narudžba s obvezom plaćanja. Kupovina je moguća 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Venduo Omnia d.o.o. ne odgovara za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup usluzi. Kupac će elektronskom poštom biti obaviješten o potvrdi narudžbe (primitku elektroničke poruke koja sadrži ponudu kupca) i slanju pošiljke.

U slučaju da Venduo Omnia d.o.o. iz bilo kojeg razloga nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, s kupcem će, telefonom ili e-porukom, u kontakt stupiti djelatnik Venduo Omnia d.o.o. u svrhu dogovora o isporuci zamjenskog proizvoda ili eventualnog otkazivanja naručenog proizvoda.

Kupovinu proizvoda i/ili usluga u ime i za račun maloljetnika ili osobe lišene poslovne sposobnosti (potpuno ili djelomično), mogu zatražiti samo njihovi zakonski zastupnici.

Kupovina se obavlja naručivanjem dostupnih proizvoda koje kupac bira na temelju fotografije i osnovnog opisa. Fotografije su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati dostupnim proizvodima. Kupovina se obavlja u nekoliko jednostavnih koraka u udobnosti doma kupca, s bilo kojeg mjesta u svijetu.

Pretraživanje proizvoda je moguće po različitim kriterijima. Upisom određenog pojma u “Pretraživanje” pojavit će se proizvodi koji su povezani s navedenim pojmom. Kupac može izabrati određeni proizvod koji ga zanima i pročitati dostupan opis proizvoda kako bi mogao samostalno donijeti odluku odgovara li proizvod njegovim potrebama. Kupac proizvode bira iz kataloga proizvoda elekom-shop.hr koji je uređen prema vrstama proizvoda.

Narudžba proizvoda se obavlja elektronskim putem. Klikom miša na ikonu “Dodaj u košaricu” odabrani proizvod dodaje se u košaricu. Stavljanjem proizvoda u košaricu proizvod nije rezerviran niti naručen niti kupljen. Kupac može nastaviti dodavati proizvode klikom na „Nastavi kupovati“ ili izvršiti pregled košarice klikom na „Pregled košarice“ ili završiti proces odabira proizvoda klikom na „Dovrši kupovinu“. Kada kupac završi proces odabira proizvoda klikom na “Dovrši kupovinu“ preusmjeriti će se na stranicu gdje odabire način plaćanja, način dostave, unosi kod ukoliko posjeduje kupon ili poklon bon, stavlja dodatne napomene ukoliko ih ima, npr. ukoliko želi R1 račun. Kupnju nije moguće nastaviti bez označavanja kućice “Slažem se s Općim uvjetima poslovanja” čijim označavanjem kupac potvrđuje da je pročitao i razumio ove Opće uvjete poslovanja te da se sa istima slaže i označavanjem kućice „Upoznat sam s tim da narudžba uključuje obvezu plaćanja“. Klikom na „Promijeni sadržaj košarice“ kupac može izmijeniti sadržaj košarice. Ukoliko se kupac slaže sa kupnjom proizvoda koji su u košarici može kliknuti na ikonu „Plati“. Nakon što kupac pritiskom na ikonu “Plati” izvrši narudžbu, prodavatelj će na adresu e-pošte kupca poslati Opće uvjete poslovanja zajedno s potvrdom narudžbe te brojem iste kojom potvrđuje da je narudžba kupca zaprimljena i u procesu obrade.

ONLINE – Kupnja preko Elekom shop-a

Plaćanje gotovinom po primitku pošiljke:Opcija plaćanja gotovinom pri preuzimanju pošiljke vam omogućuje da iznos narudžbe podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu, tek kada robu vidite pred sobom. Plaćanje gotovinom pri preuzimanju pošiljke se vrši dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.

Plaćanje virmanom, općom uplatnicom ili internet bankarstvom:

Na odabranu e-mail adresu ćete dobiti automatski generiranu narudžbenicu a nakon toga i ponudu sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost ponude. Uplatu možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune – putem banke, pošte, Fine ili sl.

Po zaprimljenoj uplati, poslat ćemo vam naručene proizvode.

Plaćanje kreditnim karticama online:

Jednokratno plaćanje:
Visa, MasterCard i Maestro karticom jednokratno

Obročna otplata:
Visa Premium i Visa karticom PBZ banke do 12 rata beskamatno

Elekom shop radi od 0-24h za sve vaše NARUDŽBE i DOSTAVE na teritoriju cijele Republike Hrvatske.
Naručujte iz udobnosti svog doma!

S ciljem smanjenja kontakta, kupce molimo da za plaćanje na webshopu odaberu plaćanje karticom ili internet bankarstvom.

Dostava i plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja je AKTIVNO na teritoriju cijele Republike Hrvatske.
Dostavu naplaćujemo 5,00€ (37,67 kn), bez obzira na veličinu paketa i količinu artikala unutar istog.

U slučaju bilo kakvih dodatnih pitanja u vezi plaćanja ili nečeg drugog, budite slobodni nas kontaktirati.

WEB TRGOVINA I NARUDŽBE

Tel: +385 (1) 3079-275
Mail: info@elekom-shop.hr
Radno vrijeme: pon-pet 09:00-17:00h

Način dostave

Isporuku robe unutar vršimo putem putem GLS-a.

Svi će proizvodi biti zapakirani tako da se izbjegne bilo kakvo oštećenje prilikom transporta.

Naručene artikle dostavljamo na području cijele Hrvatske.

Cijena dostave

Za sve narudžbe dostava je 5,00€ (37,67 kn), bez obzira na veličinu paketa i količinu artikala unutar istog (vrijedi za cijelu RH).

Rok dostave

Kupcu se roba dostavlja do ulaznih vrata zgrade ili najbližeg mjesta kojem se može pristupiti dostavnim vozilom.

Isporuku obavljamo u roku od 1 – 3 dana, (ovisno o mjestu dostave) osim za proizvode na kojima je drugačije naznačeno ili za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke. Subote i nedjelje, te neradni dani ne računaju se u rok dostave.

Proizvod kupljen preko web trgovine možete zamijeniti za novi ili vratiti uz povrat novca i to unutar 15 dana od primitka proizvoda na Vašu adresu.

Obveze kupca

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Kupac prilikom uručenja treba provjeriti sadržaj pošiljke za sve pripadajuće dijelove navedene u specifikaciji proizvođača. U slučaju nedostataka molimo da nas obavijestite što je ranije moguće, a najkasnije u roku 72 sata od dostave. Naknadne reklamacije ne možemo uvažiti!

U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera koje je isti vratio Instaru bez isporuke kupcu i sl.) Instar Center ne preuzima odgovornost na „prvi rizik” i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.

VAŽNO: Ako ne primite robu u dogovorenom roku, molimo Vas da nas obavijestite što je prije moguće mailom ili telefonom!

WEB NARUDŽBE, POVRATI I ZAMJENE

Ukoliko ste kupili proizvod preko naše web trgovine i iz nekog razloga želite:
*zamijeniti proizvod za drugi
*vratiti proizvod uz povrat sredstava
*pitati nešto vezano za proizvod i njegovo korištenje
*sve upite vezane za vašu web narudžbu i status iste
Kontaktirajte nas na:
Tel: +385 (1) 3079-275
Mail: web@elekom-shop.hr
Radno vrijeme: pon-pet 09:00-17:00h

Proizvod kupljen preko web trgovine možete zamijeniti za novi ili vratiti uz povrat novca, sukladno uvjetima poslovanja i to unutar 15 dana od primitka proizvoda na Vašu adresu, ukoliko nije drugačije navedeno na stranici proizvoda ili u uvjetima poslovanja.

REKLAMACIJE

Ukoliko ste kupili proizvod preko web trgovine i imate problema sa funkcionalnošću i uporabom samog proizvoda i želite:

*znati dali je proizvod potrebno poslati na servis
*dali proizvod funkcionira kako je naveo proizvođač
*koliko dugo se čeka obrada proizvoda u reklamacijskom centru
*di se nalazi najbliži ovlašteni servis ili reklamacijski centar
*ili bilo što drugo vezano uz popravak, održavanje i garanciju vašeg proizvoda

Kontaktirajte nas na:

Tel: +385 (1) 3079-275
Mail: reklamacije@elekom-shop.hr
Radno vrijeme: pon-pet 09:00-17:00h

Ako želite vratiti neki od artikala, molimo vas da nam to javite u roku od 15 dana.

Pozdravljamo sve Vaše komentare, pohvale ili pritužbe. To će poboljšati našu uslugu prema Vama. Samo u dijalogu s vama možemo učiniti bolje! Obratite nam se s povjerenjem!

PRIGOVORI I REKLAMACIJE

Tel: +385 (1) 3079-275
Mail: reklamacije@elekom-shop.hr
Radno vrijeme: pon-pet 08:00-16:00h

PODNOŠENJE PISANOG PRIGOVORA

Sukladno članku 10. stavku 3. Zakona o zaštiti potrošača obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili na kvalitetu pružene usluge mogu podnijeti pisanim putem na adresu: Klanječka ulica 52, 10000 Zagreb ili putem elektroničke pošte na adresu: reklamacije@. Na zaprimljeni prigovor dostavit ćemo pisani odgovor najkasnije u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja pisanog prigovora pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.

NAPOMENE:

Svaki proizvod za koji je zaprimljen prigovor dostavlja se na pregled odnosno dijagnostiku, kako bi Prodavatelj mogao valjano postupiti po prigovoru i eventualno uvažiti zakonska prava Kupca.Ukoliko je naručeni proizvod neispravan u roku 15 dana od primitka narudžbe, reklamirani uređaj ćemo zaprimiti uz pisani prigovor odnosno zahtjev kupca, kvar dijagnosticirati i napraviti zamjenu ili povrat sredstava. Nakon isteka roka od 15 dana kupca usmjeravamo na ovlašteni servis, u skladu s jamstvenim uvjetima i uputama navedenim u jamstvenom listu.