Kakvo je bilo Vaše shopping iskustvo?
Jeste li u potrazi za artiklom, ali ga ne možete naći ?
Dali ste bili ugodno iznenađeni ili ljuti oko kupovine?
Bili ste oduševljeni s našim oglasom?
Što učiniti i kako otkazati kupovinu?
Pozdravljamo sve Vaše komentare, pohvale ili pritužbe. To će poboljšati našu uslugu prema Vama. Samo u dijalogu s vama možemo učiniti bolje! Obratite nam se s povjerenjem!

PRIGOVORI I REKLAMACIJE

Tel: +385 (1) 3079-275
Mail: reklamacije@elekom-shop.hr
Radno vrijeme: pon-pet 09:00-17:00h

PODNOŠENJE PISANOG PRIGOVORA

Sukladno članku 10. stavku 3. Zakona o zaštiti potrošača obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili na kvalitetu pružene usluge mogu podnijeti pisanim putem na adresu: Klanječka ulica 52, 10000 Zagreb ili putem elektroničke pošte na adresu: reklamacije@elekom-shop.hr. Na zaprimljeni prigovor dostavit ćemo pisani odgovor najkasnije u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja pisanog prigovora pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.

NAPOMENE:

Svaki proizvod za koji je zaprimljen prigovor dostavlja se na pregled odnosno dijagnostiku, kako bi Prodavatelj mogao valjano postupiti po prigovoru i eventualno uvažiti zakonska prava Kupca.

Ukoliko je naručeni proizvod neispravan u roku 15 dana od primitka narudžbe, reklamirani uređaj ćemo zaprimiti uz pisani prigovor odnosno zahtjev kupca, kvar dijagnosticirati i napraviti zamjenu ili povrat sredstava. Nakon isteka roka od 15 dana kupca usmjeravamo na ovlašteni servis, u skladu s jamstvenim uvjetima i uputama navedenim u jamstvenom listu.

Radi ostvarenja svojih prava, prije poduzimanja bilo kakvih radnji u svrhu ostvarenja tih prava, detaljno pogledajte upute u Općim uvjetima. Za opće uvjete kliknite na link OVDJE.