Elekom shop radi od 0-24h za sve vaše NARUDŽBE i DOSTAVE na teritoriju cijele Republike Hrvatske.
Naručujte iz udobnosti svog doma!

S ciljem smanjenja kontakta, kupce molimo da za plaćanje na webshopu odaberu plaćanje karticom ili internet bankarstvom.

Dostava i plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja je AKTIVNO na teritoriju cijele Republike Hrvatske.
Dostavu naplaćujemo 5,00€ (37,67 kn), bez obzira na veličinu paketa i količinu artikala unutar istog.

U slučaju bilo kakvih dodatnih pitanja u vezi plaćanja ili nečeg drugog, budite slobodni nas kontaktirati.

WEB TRGOVINA I NARUDŽBE

Tel: +385 (1) 3079-275
Mail: web@elekom-shop.hr
Radno vrijeme: pon-pet 09:00-17:00h

Način dostave

Isporuku robe unutar vršimo putem putem GLS-a.

Svi će proizvodi biti zapakirani tako da se izbjegne bilo kakvo oštećenje prilikom transporta.

Naručene artikle dostavljamo na području cijele Hrvatske.

Cijena dostave

Za sve narudžbe dostava je 5,00€ (37,67 kn), bez obzira na veličinu paketa i količinu artikala unutar istog (vrijedi za cijelu RH).

Rok dostave

Kupcu se roba dostavlja do ulaznih vrata zgrade ili najbližeg mjesta kojem se može pristupiti dostavnim vozilom.

Isporuku obavljamo u roku od 1 – 3 dana, (ovisno o mjestu dostave) osim za proizvode na kojima je drugačije naznačeno ili za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke. Subote i nedjelje, te neradni dani ne računaju se u rok dostave.

Proizvod kupljen preko web trgovine možete zamijeniti za novi ili vratiti uz povrat novca i to unutar 15 dana od primitka proizvoda na Vašu adresu.

Obveze kupca

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Kupac prilikom uručenja treba provjeriti sadržaj pošiljke za sve pripadajuće dijelove navedene u specifikaciji proizvođača. U slučaju nedostataka molimo da nas obavijestite što je ranije moguće, a najkasnije u roku 72 sata od dostave. Naknadne reklamacije ne možemo uvažiti!

U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera koje je isti vratio Instaru bez isporuke kupcu i sl.) Instar Center ne preuzima odgovornost na „prvi rizik” i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.

VAŽNO: Ako ne primite robu u dogovorenom roku, molimo Vas da nas obavijestite što je prije moguće mailom ili telefonom!

Sve uvjete povrata i poslovanja pogledajte klikom na: UVJETI POSLOVANJA