Elekom shop radi od 0-24h za sve vaše NARUDŽBE i DOSTAVE na teritoriju cijele Republike Hrvatske.
Naručujte iz udobnosti svog doma!

S ciljem smanjenja kontakta, kupce molimo da za plaćanje na webshopu odaberu plaćanje karticom ili internet bankarstvom.

Dostava i plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja je AKTIVNO na teritoriju cijele Republike Hrvatske.
Dostavu naplaćujemo 5,00€ (37,67 kn), bez obzira na veličinu paketa i količinu artikala unutar istog.

U slučaju bilo kakvih dodatnih pitanja u vezi plaćanja ili nečeg drugog, budite slobodni nas kontaktirati.

WEB TRGOVINA I NARUDŽBE

Tel: +385 (1) 3079-275
Mail: web@elekom-shop.hr
Radno vrijeme: pon-pet 09:00-17:00h

Način dostave

Isporuku robe unutar vršimo putem putem GLS-a.

Svi će proizvodi biti zapakirani tako da se izbjegne bilo kakvo oštećenje prilikom transporta.

Naručene artikle dostavljamo na području cijele Hrvatske.

Cijena dostave

Za sve narudžbe dostava je 5,00€ (37,67 kn), bez obzira na veličinu paketa i količinu artikala unutar istog (vrijedi za cijelu RH).

Rok dostave

Kupcu se roba dostavlja do ulaznih vrata zgrade ili najbližeg mjesta kojem se može pristupiti dostavnim vozilom.

Isporuku obavljamo u roku od 1 – 3 dana, (ovisno o mjestu dostave) osim za proizvode na kojima je drugačije naznačeno ili za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke. Subote i nedjelje, te neradni dani ne računaju se u rok dostave.

Proizvod kupljen preko web trgovine možete zamijeniti za novi ili vratiti uz povrat novca i to unutar 15 dana od primitka proizvoda na Vašu adresu.

Obveze kupca

Prilikom preuzimanja pošiljke, molimo Vas da pošiljku pregledate s vanjskih strana i provjerite da nema fizičkih oštećenja na proizvodu ili ambalaži, te da ista nije otvarana.
Ako je pošiljka neoštećena, samo u tom slučaju preuzmite paket, ako zamijetite oštećenje, odbijte preuzeti pošiljku.

Nakon preuzimanja pošiljke raspakirajte i pregledajte proizvod. Ako zamijetite oštećenje pošaljite nam fotografije oštećenja i NEOŠTEĆENE AMBALAŽE na web@elekom-shop.hr

Reklamacije proizvoda bez fotografija oštećenja i neoštećene ambalaže NE UVAŽAVAMO.

Kupac prilikom uručenja treba provjeriti sadržaj pošiljke za sve pripadajuće dijelove navedene u specifikaciji proizvođača. U slučaju nedostataka molimo da nas obavijestite što je ranije moguće, a najkasnije u roku 72 sata od dostave. Naknadne reklamacije ne možemo uvažiti!

U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera koje je isti vratio Elekom Shopu bez isporuke kupcu i sl.) Elekom Shop ne preuzima odgovornost na „prvi rizik” i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.

VAŽNO: Ako ne primite robu u dogovorenom roku, molimo Vas da nas obavijestite što je prije moguće mailom ili telefonom!

Sve uvjete povrata i poslovanja pogledajte klikom na: UVJETI POSLOVANJA